Vihdoinkin sain kuvat laitettua, on ollut vilskettä ja vilinää! Pennut ulkoilee Ilon seurassa päivittäin. Kaikki on suhtautunut ulkoiluun reippain mielin ja intoa täynnä. Ulkoilun jälkeen maistuu ruoka ja uni.






Lyyli

Maija
Matti
Musti
Myy
Orvokki
Pepe
Kommentit